Wrocławski Teatr Lalek poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. sekretariatu.


Opis stanowiska:
• Kompleksowa obsługa sekretariatu Teatru,
• Prowadzenie archiwum zakładowego,
• Codzienny kontakt z interesariuszami, dbałość o wysoką jakość obsługi i skuteczną komunikację,
• Prowadzenie dziennika korespondencji,
• Prowadzenie kalendarza,
• Obsługa urządzeń biurowych,
• Kompleksowe wsparcie w bieżących sprawach i projektach,
• Wsparcie wszystkich działów w efektywnej komunikacji wewnętrznej,
• Odpowiedzialność za utrzymywanie porządku i organizację pracy sekretariatu,
• Tworzenie pism i dokumentów firmowych,  
• Zarządzanie obiegiem dokumentów.

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe,
• Znajomość pakietu MS Office,
• Mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
• Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
• Samodzielność, systematyczność, skrupulatność,
• Umiejętność pracy pod presją,
• Kreatywność i inicjatywa.


Oferujemy:
• Umowę o pracę, pełny etat, stabilne zatrudnienie, świadczenia socjalne, pracę w przyjaznym środowisku pracy.

Jak aplikować:
CV i list motywacyjny zawierające poniższą klauzulę* prosimy przesyłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 16.06.2023r.

*„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.